Dildoparty!

Hejj igen,

Jag sitter och snorar å nyser heeela tiden, har nog aldrig varit såhär förkyld tror jag! Men likt förbannat ska jag på dildopartyt ikväll, har nämligen lovat att komma vad som än händer typ :P

Jaa de har väl inte hänt nå spec heller å berätta om. Mamma skickade ett hjärta på msn för er som vet och förstår vad jag menar! Vet inte riktigt hur jag ska ta de faktiskt så jag valde att ignorera det.
Öset är så dålig att vi måste nog ta ner han till veckan :'( älsklingsvovve.
Lillfisen går runt å fiser äggisar hela tiden, luktar lagomt gott.

Jag har blivit helt besatt av Timbaland - Apologize. Lyssnar dygnet runt i stort sett.

Ma höres!


Puss

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej gullet! Nej det är nog inte du som smittat, tror det var Elias i torsdags! Hehe hoppas du får roligt på partyt, vill också gå! =) Måste ju räknas som positivt det där med hjärtat, hon kanske har tänkt om?! Nee gulleÖset, han som alltid funnits där! =( Krya på dig gumman! Pussar!

2007-11-10 @ 11:06:59
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Kicki

Hej=)
Man kan nog må lite bättre av att få komma hemifrån, bort från alla baciller, tror du inte? =)
Ja, jag vet inte vad annat du hade kunnat gjort, det här är inte upp till dig på något vis.
Han är inte allergisk mot nåt han äter då,lillfisen?
Jag beklagar verkligen*Krama* =( Pusss

2007-11-11 @ 21:26:59
URL: http://AllaHosOss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0