En Till Bebis!

Jag antar att de va på tiden att de kom en uppdatering igen, det har inte hänt alltför mycket tror ja.

Jag och pojken har tapetserat om i vardagsrummet så de är jättefint och jättemysigt nu så kom och hälsa på :p
Jag har ju velat gjort de i flera år men pappa får aldrig arslet ur vagn så nu tog jag tag i de själv istället.
Var på Ikea och köpte nya gardiner och grejjer åxå, jag äääälskar Ikea.

Jag har varit riktigt riktigt klen idag, knappt tagit mig upp ur sängen men nu mår jag lite bättre så vi får se om de va nå tillfälligt bara.

Kicki har ju fått sin lilla flicka nu åxå!!!!!!! Jag är så ivrig på att träffa er, och jag e superglad att ni gillade klänningen för de gjorde jag med. Skitsöt!

Ikväll ska jag försöka ta de så lugnt som möjligt och titta på lite film med sötis.


ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Kicki o Pether

Uppdatera mera =)

2008-04-16 @ 09:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0