Ljusparty!

Okej de va riktigt längesen nu, men de är så jobbigt å tråkigt då de inte finns så mycket att berätta om!

Igår hade jag ett ljusparty som va mycket trevligt. Älskar ljus och alla dofter som finns. Väldigt dyrt är de såklart men nånting får man unna sig ibland, och de brukar ofta finnas rea grejjer. Tusen tack flickor för att ni kom.
Jag kommer att hålla ett till party om ca 2 månader och de är absolut inget tvång men de skulle vara roligt om ni kunde komma då åxå. =)

Mer blir det, så nu sitter jag här i min ensamhet och väntar på ett stort möte som kommer hållas ikväll då de är lansering för en massa nya produkter så de ska bli spännande. Jaa jag är en ljusnörd.

Jag har lovat Sarah att blogga varje dag i minst 2 veckor så jag ska försöka hålla det.

På söndag är de dop åxå och de ska bli jättekul. Lillstumpan har blitt så stor, gud va tiden går fort.

Nejj nu räcker de för idag!

Kommentarer
Postat av: Gurrigurran

Å jag tackar för att jag fick komma :) Jag har ju handlat så fina grejjer :D Mötet var också kul att gå på.. Blir kul om du håller bloggandet sötis.. vet du? Jag är påväg till dig nu :P Puss älskling

2008-08-29 @ 12:36:18
URL: http://nogg.se/gurran
Postat av: Sarah

Duktiga du! Puss och kärlek

2008-09-01 @ 02:46:18
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0