Det var det!

Hej hej hej!

Blir ett snabbt inlägg bara!

Nu är julen i stort sett över och den har varit hur bra som helst.. Det har gått väldigt fort dock.. Firade uppe i kläppe med dom flesta i familjen och de var så mysigt.. Behövde inte ens tjata på barnen i år om att vi måste titta på Kalle Anka innan vi öppnar paket :p Av nån anledning vill dom aldrig titta på de men de är väl klart :P paketen lockar mera!
Det var meningen att de skulle bli lite fest senare på kvällen men jag var så trött att jag for hem och la mig i sängen istället och likadant med juldagen även om det slank ner några cider!

Men idag är det fredag och nya tag! Älskade bror kommer hem i eftermidda och vi ska såklart träffas! Jag är lite stressad då jag legat och latat mig i sängen hela dagen så de blir superspeed på smink och kläder å sen iväg!


Hoppas ni alla haft det bra över jul!


Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det där superspeed vill ja se :P En stressad sara :P

2008-12-26 @ 19:50:38
URL: http://tjick.bloggagratis.se
Postat av: Gurrigurran

Jag har sett superspeedet, och det ska jag tala om; Det är en hiskeligt,ruggigt,hysteriskt rolig syn ;)

2008-12-28 @ 13:04:44
URL: http://nogg.se/gurran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0