...

Relativt nyvaken och har ingen aning om vad jag ska hitta på. Har massor av saker å göra egentligen men orkar inte, hur finner man ork till allt som ska göras? Har kommit in i nån period då jag sover så dåligt åxå, ligger vaken i 5-6 timmar innan jag somnar och de är riktigt jobbigt för jag brukar vara skittrött, men de är ingen ide att gå upp å försöka göra nåt! För de första finns de ingenting att göra mitt i natten och för de andra e jag för trött för att göra nånting så då e ligga kvar i sängen de bästa att göra men de är så frustrerande.

Har börjat läsa Isfolket åxå och de är så svårt att sluta läsa. Jag har hört massor om böckerna och alla säger att jag Måste läsa dom å dittan och dattan men jag har inte varit så himla intresserad då jag tycker att dom böcker jag har redan är bäst, men så tog jag fram dom iaf och nu kan jag fasen inte sluta läsa, har redan hunnit till bok 11 och dom är sjukt galet bra!!! Det är tur att de finns hela 47 av dom. Dom är verkligen riktigt riktigt bra!

Sen är Många liv Många mästare eller Sylvia Browne absolut ett måste att läsa för er mina vänner. Eller ja iaf dig Kicki :p

Jösses vad mycke snö de har kommit nu på slutet, men visst var den lite sen i år tycker jag, å till jul vill man ju ha snö =)


Vi Saknar dig Michael, nu får du ta och komma och hälsa på igen! Mamma har börjat tjata om att vi ska spara pengar och komma till Australien istället men de kan bli lite svårt å få Ivar till å flyga så långt :p haha


Kommentarer
Postat av: Gurrigurran

Det är så trist att veta att du inte kan sova hjärtat! Jag hoppas verkligen att det löser sig, och det Snart!



Jag är SUPER glad att du börjat läsa Isfolket, och ännu gladare för att du tyckte om dem! Mina favorit böcker!

Ja, jag saknar också Michael :) Det skulle vara SÅ fränt å hälsa på honom, å hans hårdrocks farsa ;)

PUSS

2008-12-09 @ 12:58:53
URL: http://nogg.se/gurran
Postat av: Kicki eller Pether

Åhå åhå.. intressant!! :D

2008-12-09 @ 14:30:43
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

ja visst är isfolket bra :D men du, vi måste ta o ses snart tycker ja :P De va alltför länge sen! :P Pusss pusss babe!

2008-12-09 @ 22:58:14
URL: http://tjick.blogg.se/
Postat av: Bella

ÅÅÅH! Istfolket är sååå jävla bra! Har du böckerna du din lilla ilbatting? :p

2008-12-10 @ 07:33:05
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0