Ett nytt ryck!

Nu ska jag verkligen försöka uppdatera oftare.. Jag vet ju att ni vill läsa :p Även om ni är dålig på att kommentera!!!!!!

Idag är jag bara hemma.. Tog ett långt bad imorse och började läsa på nr 14 i isfolket serien så de tar sig sakta men säkert, vill inte läsa för fort så de roliga tar slut =) Dom är verkligen svår att lägga ifrån sig!!
Nu sitter jag bara och fördriver tiden genom att läsa en massa bloggar å har fått världens hicka.. den ger fan inte med sig..

Snart är de jul åxå.. yaaay!! Jag längtar som en tok, men har knappt nå julkänsla.. Allt har gått så fort tycker jag! Men paket är klart och de blir nog hemma i Kläppe som vanligt.. Känns roligast så och med hela familjen då bror kommer hem åxå.. jippii :D Sen på kvällen blir de nog fest hos Kicki.. Brukar tycka att man ska vara hemma på jul med familj och så men iår provar vi nåt nytt.. Det blir nog jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0