Förlåt govänner!

Sorry för riktigt dålig uppdatering. Har haft ångest i flera veckor nu men jag har inte orkat. Det har varit så himla mycke å tänka på att jag blir galen så bloggandet har inte direkt varit största prioritet. Har som sagt tagit ledigt ifrån jobbet för att försöka få nån ordning på kaoset i huvudet men jag kan bara inte, spelar ingen roll hur mycke jag tänker. Jag har ingen aning om nånting längre och de är riktigt riktigt jobbigt. Vet inte ens hur länge jag varit ledig ifrån jobbet. Är de en månad eller 3, jag vet verkligen inte. Mer och mer stressad blir jag åxå av att allt står still, det är så mycke jag borde ta tag i men inte en enda sak orkar jag för allt e som en stor trasslig klump bara. Stora planer och mål men ingen möjlighet att ta mig dit. Hjälp mig gott folk. Tusen tankar tusen frågor. Vart får man hjälp med att tänka?!

En liten resa har jag hunnit med åxå, å hälsat på bror i Göteborg har jag gjort. Oj va roligt de var att träffa honom igen, va längesen nu och lite olik sig var han allt, lilldrea.

Måste passa på och säga förlåt tjejer för att jag inte hört av mig eller nånting. Det har bara varit så himla mycke att jag inte vetat ut eller in. Ni vet att jag älskar er! Hoppas ni förstår.

Hur står saker egentligen till i Lesjöfors? Vilken "spökstad" eller snarare samhälle om ens de. Har åkt igenom det ett antal gånger och blir galen varenda gång, de kryper i hela kroppen av stället. Aldrig ser man en människa någonstans eller ens en lampa som är tänd? Hur är de möjligt? Sist åkte vi igenom kl 8 på morronen och då om nån gång borde väl för fasen folk vara hemma, ute, på jobbet eller vad som helst men icke. Inte ens i affärerna lyser det!! Sen på vägen tillbaka så måste vi stanna och tanka och de blir såklart i Lesjöfors det, något tvemodig kliver man ur bilen och tittar sig omkring. Men inte en själ syns till. Sent på kvällen och kolsvart ute. En svart figur ser man i fönstret en bit ifrån bilen och sen som från ingenstans kommer en liten liten pojke cyklandes runt i snön och ramlar men skyndar sig upp på cykeln igen och pyser iväg.... Det Finns liv va de enda man tänkte haha. Eller var det ett spöke? :P
                                               Hur som haver är Lesjöfors ett riktigt riktigt skumt ställe!

                  

Kommentarer
Postat av: Annie

Jadå vi vet att du älskar oss! Men vi vill träffa dig mer!!! =) Hoppas vi kan ses snart! Så kan du få prata av dig lite. Puss!

2008-12-01 @ 15:43:33
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: GurriGurran

Bra inlägg! Jag skulle ju inte frivilligt åka igenom den där staden :O Det låter så jäkla kusligt!



HAHAHAHA apråpå kuslig.

Det finns ett fullkornsbröd som heter RÅGKUSE HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-12-01 @ 16:06:33
URL: http://nogg.se/gurran
Postat av: Kicki eller Pether

Jag har trott att jag gjort något fel. =( Hoppas att allt löser sig för dig och du vet att vi alla tre finns här för dig om du skulle behöva. Hörs snart hoppas jag. Pusspuss

2008-12-02 @ 12:39:39
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Kicki eller Pether

Min kommentar kom tydligen inte fram =/ Jag skrev iaf att jag trodde att jag gjort något fel. Jag hoppas att det blir bra för dig snart och att du vet att vi alla tre finns här för dig om du skulle behöva. Vi hörs snart hoppas jag. Puss o kram

2008-12-02 @ 15:04:21
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Sarah

Puss på dig älskade vän! Saknar dig.

2008-12-03 @ 03:28:39
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0