Frustrerad!

Så blev de nästan en vecka senare jag bloggade än vad jag hade tänkt likt förbannat! Förlåt hörrni...

I fredas var jag iväg på Dollarstore i Svenstavik med mamma och Anna och de va riktigt kul.. Somnade inte förrän runt 4 på morronen natten mot freda så de va riktigt frustrerande å veta att man ska upp om bara några timmar! Men de är väl så de funkar åxå, inte fasen kan man sova om allt man tänker på är att man borde sova! Runt 10 klev jag upp å var halvtrött men blev snart ovanligt pigg men de är väl likt mig det, har haft väldigt konstiga sovrutiner dom senaste veckorna å vissa nätter bara sovit 3-4 timmar men ändå varit ovanligt pigg på dagarna.. Sen ringde jag Anna å bad henne komma och äta med mig för de är så tråkigt å stå och laga mat åt sig själv så hon kom strax före 11.. Då skriver mamma att vi inte kan åka på dollarn den dagen för att Ivar behövde bilen kl 1.. Sur som fasen blev jag över att jag stressat upp Anna i onödan och åxå för att jag själv har kunnat sova mera om jag hade vetat det. Så jag ringde upp mamma igen och sa de och då blev det bestämt att vi kunde åka på eftermiddan istället och de vart jag nöjd med :p
Lubba in och kikade runt på precis allt som fanns och fick julklappar köpt och massa smått å gott :D
Kom hem runt 6 och jag å Anna försökte bestämma vad vi skulle göra på kvällen men kom fram till att vi tar de bara lugnt å tittar på nån film hemma hos mig eller nåt.. Men då ringer Sarah å frågar om vi inte vill komma till henne och Tommy och hälsa på och dricka lite så jag diskutera med Anna och kom fram till att de var en bra ide så vi gick dit och hade de riktigt riktigt trevligt! Spelade GH world tour i stort sett hela kvällen och sen närmare natten satt vi mest bara och tjejsnackade.. Tommy hade redan gått å lagt sig för han va trött. Runt 4 tyckte vi att de fick räcka för den dagen så då började vi lalla hem =)

Lördan vaknade jag upp tokförkyld och trött som aldrig förr och fick ångest över att Kicki hade sin glöggfest den kvällen men den fick jag hoppa över så jag och Karim låg i sängen och tittade på film hela kvällen istället =) jättemysigt.

Men söndan minns ja inte.. Troligen inte ett smack.. Slog vad med Karim om 1000 kr att han inte kunna hålla sig vaken igenom en självvald film och jodå efter 20 min frågade han om de var okej att han sov 5 min.. javisst är de de tänkte jag, sen ändrade han sig till 10 å 15 å 20 min.. javisst är de de tänkte jag igen :p efter 25 min väckte jag honom och likt förbannat somnade han efter 2 min igen så nu e han skyldig mig 1000kr :D Plus 500 efter tapetseringen i vardagsrummet då han inte trodde att jag köpt tillräckligt med tapet!!

Jag har varit och hälsat på Kicki å Agnes stumpan åxå, gud va tiden går fort.. hon kröp runt för fullt å lalla runt med en hink framför sig :D Sen provade jag vinka och säga hej Agnes kan du vinka tillbaka och hon tog upp handen och vinkade tillbaka :D:D:D Så Kicki gick och hämtade Mina första år boken och skrev upp det :D


Vilket pladder men de får ni va nöjd med =)



Sköt om er!


Kommentarer
Postat av: Annie

Sarah, Kicki, Sarah, Kicki.. aldrig Annie något =(

2008-12-16 @ 20:55:42
URL: http://annlie86.blogg.se/
Postat av: Kicki eller Pether

Vi måste träffas! På fredag!? Puss

2008-12-16 @ 22:04:57
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hajj på dajj du! Jag har prövat ringa dig å grejjer ju, men inget svar :(. Träffas på fredag? Vad bra, då säger vi det :). Puss

2008-12-17 @ 02:04:28
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Gurrigurran

Hejje hjärtat! Jädrar vilken hälj :) Inte så avis på förkylningen dock :( Du kan konsten att skriva du :P Jag hann byta snus 2 gånger under texten :P haha. Vi hrs imorn! Puss

2008-12-17 @ 22:51:21
URL: http://nogg.se/gurran
Postat av: Kicki eller Pether

Jag får inte skiva kommentar i nästa inlägg, vet inte varför, det går vara inte. MEN IAF. Jag hoppas vi har barnvakt iallafall för just nu verkar det som att vi inte har det längre. Vore jätte kul om du kom iaf =) Puss&Kram

2008-12-18 @ 08:01:41
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0