Utomlands?!

Hajj!

Jag å Anna hade bestämt att vi skulle ta och dra till England om några dagar å stanna hos en kompis till mig ett tag. Men nu vet vi inte längre, funderar på att dra till varmare ställen men de är lite klent med väder den här tiden på året. Det ska vara spanien då men jag e inte så förtjust i det så vi har sån beslutsångest. Vill åka någonstans nuuu.

Sol är de idag åxå, vilket gör mig ännu mera sugen på att åka å sola och bada. Känns som de va hundra år sen man såg solen sist. Har ni några förslag på ställen så varsågod :p


Kicki å Annie ni får ta och ploppa ut nu, vill se bebiiisar.


Kommentarer
Postat av: Karina

Jag skulle åkt till någon mysig huvudstad, typ amsterdam eller paris. Fast om man är ute efter bad och sol så får man väl nästan satsa på thailand eller nåt. Hur länge hade ni tänkt att vara borta? Thailand är grymt härligt såhär års! Lycka till med resan :)

2008-01-13 @ 12:26:02
URL: http://fager.blogg.se
Postat av: Anonym

Thailand verkar ju underbart så dit kanske! Men det är ju ett stort minus att det är så dyrt att åka dit, fast ett stort plus att det är så billigt att vara där så det kanske går blir samma lika?! =) Skulle gärna ploppa ut med den måste ju bli färdig bakad! ;) Puss!

2008-01-13 @ 17:31:12
Postat av: Annie

Förra inlägget var av mig men det varkar kommit bort ;P

2008-01-13 @ 20:26:29
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Kicki

Vad trevligt att du Äntligen skrivit nytt inlägg. Jag skulle också gärna ploppa ut en liten nu, men som sagt.. :) Du ska se vad tjock jag blivit också! :D Hihi.
PUSS o KRAM

2008-01-13 @ 23:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0