Ivrig!

Hejj igen,


Här sitter jag i min ensamhet och har sååå tråkigt. Har precis städat rummet å donat litegrann.

Ikväll blir de melodifestivalen som den lilla nörd man är! Kanske lite dricka till det åxå, blev inget igår.
Var på krogen i torsdags och blev bjuden på precis allting. Brors SNOBBkompis hämtade huuur mycke dricka som helst. hinkar med öl å över 100 shots. som bara dom skulle ha gått på 5000 räknade vi ut. Så full som ett åbäke vart man ju. Dock inte lika full som bror. OJOJ. Jag skulle följa med honom ut för han ville kräkas men de gick ju inge vidare, han ramla på skallen hela tiden och jag kunde inte sluta skratta. Tårarna bara spruta, stackarn. De blev till å fixa hem han å sen vidare in för att dricka mer :P

Äntligen!!!! har Annie fått sin lilla flicka. Jag trodde ju på en liten pojke jag men icke. Längtar som en TOK tills jag får träffa er.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sarah

Nu är vi Tant Saror du och jag! Äntligen! :D

2008-03-15 @ 23:03:13
URL: http://sarahburstroms.blogg.se
Postat av: Annie

Hej sötis! Hoppas allt är bra! Här är det fullt upp med amning och blöjbyten... Hoppas att vi kan ses snart! Pussar!

2008-03-22 @ 11:44:29
URL: http://annelie86.blogg.se
Postat av: Kicki

Hallååå.. =) Vill bara säga att vi Älskar klänningen! Moa tyckte också den var sjukt snygg, hon ville ha en själv :P Idag/imorgon Kanske vi får se om den kommer till användning =) Nu ska jag åka till förlossningen. Pusspuss.. hoppas det är bra med dig.

2008-04-02 @ 07:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0