Kalas!

Veckan har mest varit lugn, hade en heldagars med Sarah då vi tittade på film å snackade skit å sånt bara. Jättemysigt.
Medicin har jag börjat äta igen åxå så vi får se om jag blir nå bättre.

Ikväll blir de fest för ovanlighetens skull, eller snarare pokerfest =) standard nästan varje helg så sånt blir de hemma hos Kent. Det ska bli roligt iaf så nu e man nysminkad å klädd å snart på väg.


Va skönt väder det är, älskar när de är kallt. Jag är nog den enda. Sover hur bra som helst trots att jag blir lite förkyld och stel ibland av att ha fönstret ovanför sängen en bit öppet :p Ni som känner mig vet att jag inte e som alla andra.


Anyway de fidde bli en kort uppdatering idag! Dags att hälla upp en grogg.



Tjing


Kommentarer
Postat av: Laurice

Älskaaar pokerkvällar med tjejerna :D

2008-11-03 @ 18:46:22
URL: http://laurice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0