Herregud!


Jösses vilken kväll det var igår, först fest hemma hos Yoshi på frösön som va skitrolig och galen, sen krogen som blev en himla lång historia bara den, mötte massa gamla kompisar från skolan, blev uppraggad av 2 karlar samtidigt fast helt okända för varandra så de höll på bli bråk men jag lyckades smita undan så fick dom sköta de där, sen uppraggad av nån annan gubbe som satt å skröt om att han hade mördat förut och visade tillåme hur man skulle göra för att göra det enkelt för sig!!! ujuj. En stund senare spydde en bekant rakt ner på mina skor, va lite lagomt äckligt! Ringde in mamma och brorsan och några kompisar till stan så dom kom efter ett tag, macke va skitfull och hade blidd spydd på han med, och sen för att göra en lång historia (typ) kort så blev jag uppraggad av nån jävla snusk som tafsa som fan å va helt jävla dum i huvve och vägrade försvinna så jag ringde till mamma som va ett kvarter bort bara men inte fan kom hon inte men som tur var såg en kille vad som hände så han klev ur bilen och kom fram till oss och pratade med idiotkuken i en halvtimme kanske innan idioten till slut blev less och stack därifrån för att jag ljög om vad som hade hänt?!!!! Killen var iaf huuur söt som helst! Så jag tackade han för hjälpen och sa att han kunde åka igen för hans kompisar väntade på honom men han vägrade lämna mig själv så han väntade tills mamma äntligen dök upp. Jättesnällt av honom!


Va kul att alla kunde komma på ljuspartyt! Eller, hur var det nu?! =/
Försäljningen gick jättebra iaf och de blev en trevlig myskväll.
Beställde skiiitfina halloween ljusstakar så nu håller jag på längtar ihjäl mig!


Ikväll blev det midda och en massa guitar hero och grejjs hos Annie. Det var kul trots huvudvärk och trötthet. Tack tjejer!

Kommentarer
Postat av: Annie

Tack själv gumman! När var det ljusparty?! =( Hade velat komma! Puss!

2008-09-28 @ 16:56:58
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Bella

Hey babe!

Guitar hero är så jävla najs! Ha du testat trummor? De är fan riktig kordination som gäller där :p Ha de gott!

2008-09-28 @ 19:39:54
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Kicki eller Pether

Skulle vilja veta mer om den kvällen!!..undrar om det vart byte på nå nummer där? :P Visste inte att ljuspartyt va spikat =/ hade hört ett kanske-datum, men ingen tid eller så. En annan gång. Tack för igår, jätte kul, hoppas vi ses snart igen.. Puss

2008-09-28 @ 21:55:54
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Gurrigurran

Jag hade skit kul :) haha skit, humor va? :P haha.. Sorry för ikväll! Men du, vi hörs imorn :) Puss puss

2008-09-29 @ 00:18:16
URL: http://nogg.se/gurran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0