Hur göra?!

Usch livet e lite extra hårt just nu, mycke problem hit och dit och jag vet inte hur jag ska lösa hälften av dom ens!

Jag har ärvt mammas beslutsångest och jag Lovar er att den är inte att leka med, jag kan tänka i flera veckor utan att bli nåt klokare. SÅ, nu står jag i val å kval om jag ska avsluta på jobbet. Jag trivs bra där och det är nyttigt för mig men de börjar bli riktigt drygt och jobbigt och de löser inte alls dom andra problemen som egentligen e viktigare att jag tar itu med. Det är lite bråda tider då jag helst ska ha bestämt mig tills imorron, men då tar beslutsångesten över och jag kommer ingenstans. HJÄLP MIG!
Jag går runt och är konstant stressad, kan inte sova och har inte ro att göra nånting, klarar inte ens av att ta ett kort bad och jag ÄLSKAR att bada.
Behöver åka bort för att rensa tankarna och börja om, men vart ska jag få dom pengarna ifrån om jag slutar jobbet?! Samtidigt blir jag kanske sjukare av att va kvar? HJÄLP MIG!
Inte kan jag egentligen prata med folk om det heller för dom förstår inte, eller jo till en viss gräns kanske, men alla kommer med olika förslag (vilket e bättre än inget såklart). I det här fallet behöver jag nån som bestämmer åt mig för jag klarar inte av det själv. Helst vill jag gömma mig under sängen i hopp om att allt löser sig med tiden, men inte funkar de så inte. 


HJÄLP MIG!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Gumman. Jag hoppas innerligt att du snart kommer fram till nånting. Du vet mitt nummer, om du vill surra av dig :). Annars så är det snart läge för att träffas tycker jag :). Puuusss!

2008-09-10 @ 00:04:16
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Gurrigurran

Hejje gumman! Det ordnar sig, bara du får varva ner och ta en sak i taget :) DET LÖÖÖSER SIG.. Bara du får göra, såsom vi pratade om igår..



Ang. getingen: Jag menade att jag inte stampade ihjäl den :P Den gick dö av sig själv..

2008-09-10 @ 13:21:54
URL: http://nogg.se/gurran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0