Vilken dag!

Idag hade jag så tråkigt att jag ringde mamma för att kolla om hon ville åka nånstans och slösa pengar!

Så vi bestämde oss för att åka till Dollarstore i Svenstavik! Sagt och gjort, kör den bajstråkiga vägen till svenstavik och letar en stund efter Dollarstore utan framgång så vi bestämmer oss för att gå in på macken och fråga, - Nej men Dollarstore har inte öppnat ännu! Men ååh moget!
Mammas kompis sa att hon hade varit där för några veckor sen. Jo tjena!
Jaa så de va ju bara att fara tillbaka till stan då, hitta på nåt annat ställe att slösa pengar på, så vi åker till Ixo när telefonen ringer med tråkiga besked så då far vi hem en sväng, fortfarande sugen på att slösa pengar dock.
Poar lite hemma och fixar med saker. Sen frågar jag igen, ska vi åka runt på loppisar då? då kan vi spendera en jäkla massa pengar å komma hem med ett nytt hus! Men nää de hade vi inte tid med för klockan va redan ganska mycke, så då bestämde vi oss för Make Up Store.. jippii, jag älskar den butiken. Så vi åker ner på stan och äntligen får jag spendera pengar. Hon i kassan lurade på mig 2 ögonskuggor, en tidning och ett medlemskap. Jajja jag ville ju bli av med pengar.

Sen for jag å pappa å hämtade Karim och for hem.

Så nu sitter jag här och kan inte sluta titta på mina fina ögonskuggor! Tänk att allt som glittrar kan va så fint :p

Kommentarer
Postat av: Sarah

Träffas nån dag snart? <3

2008-09-03 @ 22:42:30
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Gurrigurran

Hahaha skatan vettu :P Åååh i morse berättade pappa att vi åker till blåsjön på fredag morgon (om jag mår okej).. Saknar dig sötis och jag är ledsen för allt tråkigt som hände igår! <3 Puss

2008-09-04 @ 11:16:18
URL: http://nogg.se/gurran
Postat av: Kicki eller Pether

Men vad sa jag om det där.. du skulle isf ta en kurs, för den kostar 500:- och det du spendera idag var säkert där i närheten? =) Puss

2008-09-04 @ 20:50:18
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0