Ärenden.

Jaa, idag har varit en sån dag. Har hämtat paket på posten, skickat brev, köpt telefonkort till utland, handlat, varit på boa, städat, hälsat på moster och grannar, och klockan är bara 12! Mäkta impregnerad e ja.

Tills ikväll har jag inte hunnit bestämt så mycket. Kanske ska träffa Sarah senare om hon e pigg och kunnat sova inatt annars blir jag kanske hemma, eller kläppe eller nåt :p Vi får se. Sitter och pratar med Michael just nu och allt jag kan tänka på är hur mycket jag vill åka och hälsa på! Det skulle vara så roligt att åka till dit!!! Vi har pratat om att bila runt Australien och hur fränt skulle inte det vara. USA är fortfarande mitt drömbilande men Australien skulle inte va helt dumt det heller. Spara spara spara! Det är svårt när man inte har nå pengar.


Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Vilken mysigt bild!! Vilken är det? Puss

2009-04-04 @ 20:05:00
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vi kom hem från svärföräldrarna vid 22-tiden. Jag prövade att ringa, men du pysslade nog med annat :). Men vi får träffas snart och hitta på nåt skoj :). Puss puss

2009-04-05 @ 02:40:12
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0