Fredag!

Hejhopp såhär på fredagskvällen.. Idag har varit en fartfylld dag. Först så var det kalas för Agnes som fyller ett år idag. Så jag snikade skjuts dit med Sarah och Tommy så har vi varit ute på lite äventyr åxå! Agnes blev jätteglad över presenten så det var roligt. Jag var lite orolig över det nämligen men den blev en hit. Sen blidde de Asia och affärn å nu sitter jag faktiskt hos Sarah. Hon har klippt mig å grejjer. Blidde superfint!

Just nu sitter vi mest och surrar och ska snart till med GH och kanske lite Scene It! Hon kom precis in med lite dricka till mig med. Sicken tur jag har va.

Annars vet jag inte om de finns nåt mer att berätta, eller jo de gör det säkert men lite hemlisar måste man ju få ha.


Toodle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0