Lååååångfredag!

Igår blev det fest igen och riktigt kul var det! Blev dock trött ganska fort och mådde lite skumt så det blidde till och åka hem runt halv 3.

Idag har jag varit och hälsat på faffa och Karin och hjälp dom med datorn lite. Äldre och datorer är ingen bra kombination, men självklart ska de va nyaste grejjerna bara för att det ska va. Så det tog säkert en halvtimme bara att lära dom hur man kopplar upp sig på internet! Men så är det och nu är det gjort för denna gång. Kom hem för bara en liten stund sen och nu håller jag på lagar fläskfile och potatisgratäng, smarri smarri.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Kan bli fest men troligast stannar jag nog bara hemma och myser och sparar festen tills imorrn istället. Det är röjjarfest i Sundsvall ikväll dock så man kanske måste åka? Ma fo si.

Bror blev opererad igår åxå men allting hade gått bra trots att det tog ganska lång tid. Pratade med han en liten stund igår och han mådde mest bra trots omständigheterna.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Glad påsk gumman! Puss

2009-04-11 @ 02:55:45
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0