Tisdag.

Idag är en låång och ganska tråkig dag. Längtar bara tills jag får gotta ner mig i sängen :p Halvdeprimerande att man längtar tills man får sova! Har inte gjort särskilt mycket idag, hade lite planer men saker kom ivägen så jag har bara varit hemma och latat mig. Badat, läst, tittat på tv, läst, sovit å återigen läst. Vad vore världen utan böcker så säg? Laddat hem ljudböcker som jag ligger och lyssnar på nätterna igenom. Aldrig lyssnat på det förut för att jag varit lite tveksam men efter ett tag vänjer man sig så nu går det kalasbra. Engelska böcker dessutom men det kanske är en bra början. Brukar ofta vara bättre på engelska ändå =)
 
Ikväll blir det Desperate housewives och lite smarrig glass till det, känns väldigt Amerikanskt.

Och snart börjar Hockey VM.. wohoo!!

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Mysigt.. det blir desperate housewives här med, men tyvärr ingen glass! :/

2009-04-21 @ 19:20:28
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0