Tisdag!

Sicken lång dag det är idag. Klev upp runt 8 och det känns som jag hunnit med hur mycket som helst och klockan är inte ens 1! Vill att de ska va kväll så man får börja parta utan dåligt samvete :p räcker med att det är tisdag.

Igår var det flickdag hemma hos Annie. Gjorde inget speciellt, bara myste och surra och busa med barnen lite. Anna kom förbi en sväng med present till Agnes och den var uppskattad trots att hon försökte gömma den hela tiden i en sjungande kakburk eller va de va :p Sen blidde de lite mat å tv å grejjer och jag och Sarah började lunka hemöver runt 9. Trött som fan så jag gick å la mig å titta på film och somnade bra fort. Så det var min intressanta dag iaf. Kan hända att det händer lite spännande grejjer idag/ikväll så då kommer jag med ett nytt inlägg isåfall.

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0