Torsdag.

Har absolut ingenting att berätta eller skriva om tror jag så jag vet inte varför jag sitter här och envisas :p
 
Lillebror fick åka in på akuten i söndags efter en tids ont i magen, (sen operationen) Läkarna hade tappat han på 5 dl var som kom runtikring såret så det låter ganska allvarligt. Speciellt med så mycket var. Har inte hört nånting sen dess så jag hoppas att allting är bra. Håll tummarna.

Min dator är lite upprörd idag och stängs av så jag vet inte riktigt vad felet är. Han är nystädad nu så han verkar lite gladare så vi får väl se. Halvdyrt å behöva köpa en ny eller lämna in på lagning. Förhoppningsvis kommer karlns skadestånd snart så jag kan få min nya dator han har lovat mig :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0