...

Här sitter jag nu då med en cider i handen å ett par stycken i magen, började inte riktigt så tidigt som jag tänkte eftersom de kändes bättre å vänta lite så slipper kvällen  bli så ung :p Började strax efter 4! Ikväll blir det partajj men det är inte riktigt bestämt vart än så vi får se vart vi hamnar. Kul ska det bli iaf. Går runt med en lite skum känsla i magen (som jag inte borde ha) av obehag så den ska jag försöka slå/supa bort. Känns som att man har riktigt kul alldeles för sällan nu för tiden, man glömmer bort att leva. Ta till vara på tiden medan man vill/kan/orkar. Har hunnit suga i mig 6 cider och mer ska de bli! Tänk när man va liten snorunge å allt bara gled ner. hade en kompis som sög i sig som en jävla svamp och fan va avis jag var!! :p Nejj nu har jag inte tid me de här.

Toodle

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, är de bra o va en svamp? :p

2009-04-07 @ 20:53:16
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Bella

Va fan.. går de inte o skriva kommentarer? :/ Jag testar igen..



Är de bra o va en svamp tycker du?



Sv. Hahaha! Japp, de är sånna namn jag är ute efter :D

2009-04-07 @ 20:55:39
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0