Halebop.

Idag blir det mys med tjejerna och äntligen har jag fått igång min telefon. Jag fick ett nytt kort ifrån Halebop i torsdags eller var det fredags kanske? Sak samma.. Jag kunde ta emot inkommande samtal och sms men inte tvärtom så jag provade runt med 5 olika mobiler och inte fan funkade det ändå så jag vart lite sur å var på väg att skicka ett mail till Halebop men så fort jag loggat in på sidan började jag fundera på om jag kanske måste låsa upp kortet först? Men det borde jag inte behöva när dom har skickat ett nytt kort? Eller? Jag provade skriva in PUKkoden iaf och visst funkade det efter det.. Men vad fan dom må väl kunna skriva det på papperet dom skickar ut då för hur fan ska man vet det, eller är det jag som är dum? :p Ja jag vet inte! Det funkar nu iaf så nu är det bara att ringa på.

Toodle

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Åh va skönt!!! Jag funderade på det bara i morse faktiskt! :) Skönt att kunna messa dig igen. Puss

2009-04-20 @ 13:38:03
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0