..

Sikken kväll de blev. Tänkte lubba in till grannen mittemot när han kom hem ifrån jobbet men han struntade i att åka hem å for till Lugnvik istället, så det blidde lite fest där hos Andreas. Och ikväll hade jag åxå planerat en sväng till grannen så jag smiter väl över om en liten stund :D Annars har det varit en seg dag framför datan och tvn. Fortsatt läsa lite böcker och planerat lite till påsk. Händer nog inte så mycket tror jag, påsk är inget speciellt direkt tycker jag. Ska vara lite barn och hundvakt nån dag framöver och kanske en liten resa inplanerad men annars blir jag nog hemma tror jag =)

                            Fin och somrig bild tagen ifrån mitt sovrumsfönster.          
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Fin bild :)

2009-04-10 @ 02:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0