Vädoor!

Yes, sicken helg det har varit, ujuj. Blev krogen i fredas och jäklar va onykter jag blev, fast de hade jag ju planerat så de gick ju som det skulle :p Träffade lite gamla kompisar och så. Blev till att åka hem runt halv 4.

På lördan var jag faktiskt lite bakis jag som aldrig blir det. Känner mig väldigt lyckligt lottat annars för jag brukar myycket sällan bli dålig dagen efter. Men med tanke på hur onykter jag var å hur kul vi hade så var det värt det :p Lördagkväll blev bara lugn med mys framför tvn med trevligt sällskap å sen tack å hej vid 12-halv 1 nån gång.

Än sönda då, ja nu sitter jag här. Jag är lite sur för jag vaknade Direkt efter att jag packat och låst resväskan som bar av till Grekland med Rob Pattingson. Så där kunde jag inte ens somna om och fortsätta drömma.. Jävla skit!! Idag ska vi åka till stugan och mysa och sola. Pratade om att kanske grilla men vi får se om det blir så.


Random..

Kommentarer
Postat av: Alla tiders Eda

Det är faktist inte så långt kvar tiss vi ses nu ;) en månad :D Då kommer ja på stört! eller ahh...12 timmar ta de ju :P

2009-04-26 @ 21:29:56
URL: http://tjick.bloggagratis.se
Postat av: Eda den breda

Hahahah nää de e inte lätt o komma ihåg saker när alkoholen sipprar i blodet ;) tro mig, ja e värdelös på o minnas ;D Annars också men ändån :P



I sommar ska vi allt hitta på massa bus :D haha! Sup mig inte under bordet bara, du vet hur földerna blir ;)

2009-04-27 @ 11:07:43
URL: http://tjick.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0