Blogg???

Jaa denna kära blogg!

Jag tycker att det är roligt att skriva men jag har så mycket annat i huvudet att jag blir stressad bara jag tänker på den jäkeln. Jag har massvis med tid till att skriva dagbok så varför inte blogg?!! Det frågar jag mig själv hela tiden. Men tyvärr blir bloggen lidande och därmed åxå ni. Sorry hörni.

För övrigt så har det inte hänt nånting superviktigt eller speciellt. Jag umgås lite med folk å träffar familjen å tittar på film å allt sånt därnt vanligt :p Saknar Ida och funderar på att dra ihop gänget och åka ner och hälsa på en vecka eller så, så jag skulle ha tagit tag i det annars blir det aldrig av. (Som så mycket annat!) Vad gör man???

Kloter-VM har varit och vi vann!! såklart ;) Kul att det fortfarande hålls efter alla år, dock har det börjat intressera ungdomarna som visserligen är bekanta men det resulterade i en liten katastrof detta år så man får skämmas men förutom det så är det hur roligt som helst och man ser fram emot nästa år varje gång!


Min lilla fotboll! <3

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Sötkatten :) Tycker vi bör ses snart. Puss

2009-08-18 @ 21:38:02
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: AnnaSolros

Åh Fiiisen.. Vad oerhört länge sen jag träffade dem nu :(

Jag drömde om dig inatt, vi satt ute på balkongen å drack öl :D Det var så underbart..

2009-08-20 @ 13:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0