Dagen efter!

Jahopp, det var den födelsedagen! Det känns att man börjar bli äldre. Det är inte lika roligt att fylla år längre =(  Dagen spenderades med ÄlsklingsAnna som jag fick ett Singstar av :p Och en Likör 43!! MUMS.. Den ska halsas på födelsedagsfesten, dock i form av Rosa Pantern.. Fy fan va god den är alltså!! Kläppe är sjuk så dom ska komma och fira mig på fredag istället då även bror är hemma så det ska bli kul. Lite senare igår eftermidda kom momma och moster och hälsade på med paket och mommas gooooooda tårta. Och ännu lite senare kom ÄlsklingsSarah förbi med en liten present åxå! Det var jättekul att få lite mer besök så vi satt och surrade ett tag å jag visade upp lite kläder från mitt "lilla" Ellospaket. När Sarah gått så tittade jag å Anna på en film å sen blidde de faktiskt nattinatti. Vi tänkte försöka dra me en liten sup bara för att jag fyllde år men ingen som va på så då fick det vänta... Tills ikväll :p Så hör av er om ni vill va me på rajj rajj.

Tack för alla gratulationer! :D



Jag och Anniegumman på en tidigare födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Annie

Vilka babes! =) Ses på lördag gumman, vilken tid är det? Puss!

2009-02-18 @ 13:48:50
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0