Dagens!

Jag med, jag med! :p

Dagens låt: Poets - What difference does it make 
Dagens klädsel: Svart linne/klänning
Dagens skor: Inga
Dagens frisyr: Utsläppt och oborstat
Dagens mat: Vet inte än
Dagens händelse: Läkaren hörde av sig
Dagens planer: Beställa kläder och busa med Anna senare kanske
Dagens vill ha: Flygbiljett till Grekland
Dagens saknad: Pengar
Dagens tråkigaste: Att jag inte har en biljett till Grekland :p
Dagens dummaste: Hälsa på syskon trots deras magsjuka
Dagens köp: Kläder
Dagens godis: En sur banangodis :p
Dagens mående: Glad, rastlös och ivrig
Dagens komplimang: "Aaahh i love you!"
Dagens lycka: Musik!
Dagens kärlek: Karln
Dagens dryck: Inget än
Dagens span: Erm, karln?!
Dagens telefonsamtal: Pappa
Dagens sms: Anna


Kommentarer
Postat av: Gurrigurran

Haha vad du är söt :D Jag vill också ha en flygbiljett till Grekland :S Vi måste vara tvillingsjälar :O Det här är magiskt..

2009-02-03 @ 18:43:36
URL: http://nogg.se/gurran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0