Fredag den trettonde!

Än så länge har det gått bra idag. Jag är inte allför skrockfull men har nog haft mina otursdagar denna dag några gånger. Minns jag inte helt fel bröt jag faktiskt benet just denna dag. Men idag ska bli en bra dag. Soligt och fint väder och ska planera lite mer kring födelsedagsfesten! Jag är så ivrig och vill att den ska vara ikväll men den som väntar på något gott säger dom ju så det får bli så.

Det har äntligen löst sig med mitt "lilla" Ellospaket så nu är det äntligen på väg, jag behövde inte beställa igen som tur är. Vilket jag troligen inte ha gjort vilket som om det nu slutat så.

Idag är det fredag åxå men det ser ut som att det blir en mysig hemmadag. Känns bäst så, kanske hyra lite film eller nåt! Ma fo si.


Kommentarer
Postat av: Gurrigurran

Skönt att det gått bra :) Knock on wood.. Å Fett roligt med ellos :D Så du blir fin till festen.. Wiii! Puss

2009-02-13 @ 17:01:42
URL: http://nogg.se/gurran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0