Helg!

Jaa igår blev det fest som hette duga!lö.....................................,kl (pricken la sig i)

Det började i kläppe till lite Larz Kristerz som Ivar avgudar haha :p Lyssnade på varje låt säkert 10 gånger. Sen melodifestivalen som hölls av nån mindre bra host.. gillade inte alls henne.
Ivar blev på lyset bra fort å vi andra va inte så långt efter vi heller. Det va riktigt kul faktiskt. Sen blev vi inbjudna till mcklubben en bit bort så hälften av gänget for dit och resten till stan för att gå på G3 men de sket sig då vi såg kön (till min stora förtjusning) Jag brydde mig inte ens om att prata med min vän vakten ;) Jag ville inte alls på krogen! Så de blev en liten raggarrunda till Max, häftigt värre va.. Macke va hungrig som en häst och sen blev det en jävla massa strul men de är väl så de ska vara om de ska va en riktig fest? elle? Några timmar senare blidde de till å åka hem och strax efter att jag kommit hem fick jag besök av en ännu fullare Ivar och en ännu fullare Simon.. Simon somnade i min säng han å Ivar tumla runt i köket å leta chaufför :p Blev av med dom runt halv 4 kanske å då va jag trött vill jag lova.. Ujuj så skönt som jag sovit i natt har jag inte sovit på länge!

Ikväll blir de mys framför tvn bara skulle jag tro.. Karln kom hem ifrån stockholm idag åxå :D

Kommentarer
Postat av: Gurrigurran

Jääävlar du vilken kväll haha :P Fett avis... Kan onekligen tänka mig att det var skönt å sova där vid 4 tiden :P

2009-02-08 @ 19:31:19
URL: http://nogg.se/gurran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0