Soligt!

Massor med snö och sol.. Älskar detta fina väder! Kallt men så skönt!

Nu sitter jag och väntar på att Sarah ska komma och hälsa på en stund och lite senare kommer även Annaälskling så då ska vi ta å busa ihop nåt!

Karln är hos läkarna nu för att ta nå röntgenbilder å kolla om njurstenarna är på väg ut snart så han slipper gå runt och ha ont till och från. Han fick laxermedel att ta iförrgår och igår och blev alldeles förskräckt då han efter 15 min kom tillbaka från toa och frågade om de verkligen va normalt att de bara "rinner" ut :p så han hade inte riktigt förstått de där med tabletterna riktigt. Sen drömde jag även att han gjorde på sig så jag låg och skrattade i sömnen så han trodde jag va knäpp!

Har äntligen fått min kamera till att funka igen så nu e jag mästerfotograf igen! kommer säkert komma upp mycke bilder! Om det orkas dvs..


Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Trevligt att få besök! Det skulle jag också vilja få =) Bland annat av Dig! Puss

2009-02-02 @ 14:39:40
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Gurrigurran

Ma mästrii fotografiii ;) Fett kul å spela spel igår.. Jag ska ringa dig nu! Pussssss

2009-02-03 @ 12:48:16
URL: http://nogg.se/gurran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0