Melodifestivalen!

Det var den helgen..

Fredas blidde de kalas och det var jättekul! Drällde runt lite men de är bara ännu roligare! Sen igår så for jag, pappa och Anna till faffa och Karin och fikade lite alla hjärtans dag tårta och poa på lite bara. Sen lurade vi på att åka och hyra lite filmer bara för att man gör det så sällan och det är ju så kuul! Visste dock att dom hade tagit bort det dära 7 vhs för 100kr eller hur det var så vi visste inte om vi skulle komma så billigt undan längre då vhs knappt finns, men vi beslöt oss för att åka förbi och titta iaf och såg att man kunde hyra 5 dvd för 99kr så det va schysst! 5 skräckisar blev det så vi satt vaken ett bra tag igår!

idag vet jag inte riktigt vad som händer. Anna är på väg så vi ska väl försöka hitta på nå bus!


2 dar kvar! Jippiii!

Melodifestivalen förresten.. Tittar ni? Jag brukar sitta klistrad framför det varje år som den nörd man är och jag älskar det. Men det är fan inga bra låtar i år heller. Jag har sagt bra länge nu att det kommer va en skitlåt som går vidare till Eurovision i år och det blir det nog kanske åxå. Måns Zelmerlöws låt tyckte jag inte alls va nå bra och den platsade inte alls men många gillar han ju så att han gick vidare va ju ingen större förvåning direkt. Däremot tyckte jag att Amys låt var den bästa igårkväll iaf, Heat var åxå bra men än så länge är de ingen låt som skrikit schlager tycker jag! Markoolio va söt som alltid men Om han nu mot förmodan skulle ha vunnit hela melodifestivalen i Sverige och åkt till Serbien skulle han nog bara skämma ut oss. Vi älskar ju Markoolio för att han e rolig å allt det där men folk ifrån andra länder som inte vet vem han är kommer ju tycka vi är knäpp i huvudet. Han sliter nog hårt för att ta sig ur sin "knäppa" image. Sen är jag lika brydd som resterande av Sverige över att Ugglas gick vidare! Hur i hela helvete gick det till? Och VEM köper hennes skivor. Då var väl ändå Marie Serneholts låt bra mycket bättre? Njae hela alltet håller på spårar ut och det har man väl sagt i några år nu men inte fan går det att sluta titta ändå.. Amys låt var inte den absolut bästa men nog satte den sig på hjärnan alltid... ITS MY LIFE!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag ids inte titta på skiten längre. Varje gång anar jag att det blir värre än andra gånger, och lik förbenat så har jag tittat ändå. Men nu ids jag som sagt inte :P

2009-02-15 @ 20:57:59
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0