Fredag!

Har inte hänt mycke sen senaste inlägget.. Umgåtts en hel del med Sarah och även lite med Annie å lillstumpan!
Gud va fort dom växer!!! det är så kul att se =)

Idag har jag beslutsångest som vanligt.. Bjuden på fest som jag verkligen verkligen vill på men samtidigt har bror kommit hem och åker tillbaka redan imorrn så de är lite knapert om tid.. Ska försöka klämma in några timmar innan festen senare ikväll så jag hinner träffa han lite! Det blir ju inte så ofta nu för tiden.

Drömde att jag var höggravid och skulle precis till å föda så vi fick åka rusande in till bb och i rummet jag blir körd till ligger Marre Hult och trycker på för fullt.. hon skulle tydligen få en liten kille till hehe :P Sen har Sarah å Tommy visat nån snusksida med bajs så det skulle man såklart drömma om. Det var folk överallt på sjukhuset å hade bajstävlingar?! Skitäckligt var de, å där skulle man föda! Sen hände en massa andra sjuka grejjer men jag kommer inte ihåg så mycke så de får va.

Var det någon som såg Virgin School häromdagen förresten? Kan ha varit de sjukaste jag har sett.. Nu har jag inte tid att berätta om det men kanske i senare inlägg!


Kommentarer
Postat av: LisaLee

Jag tittade på det! Stackars kille alltså.



Ha det bra

2009-01-25 @ 11:01:33
Postat av: Marre Hult =)

Detta bådar inte gott.. Är lite rädd för dina drömmar, de flesta brukar slå in har jag ett minne av och jag vill verkligen inte ha en till bebis...inte nu iaf!! =).. Hoppas allt är bra med dig!! Kram

2009-01-28 @ 21:49:39
URL: http://eliah07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0