Måndag!

Det har verkligen varit fullt upp med en massa skit nu.. Huvudet hänger inte med för fem öre.. Det är nånting som händer heeeeela tiden.. Ska de aldrig få bli lugnt i mitt liv?! Det är så orättvist. Hinner Aldrig ta itu med mig själv som är de största problemet. Har fortfarande inte hört av mig till jobbet och nu är de fan längesen jag tog ledigt. Jag borde strunta i precis allt som händer runtomkring och bara ta itu med mig själv men de går fan inte.. Vissa saker måste man ställa upp i så är det bara.. Suck!


Idag måste jag ut med faffa så han kan gå in på banken å krångla med nå konto.. Gamlingar har så mycke fyr för sig!
Sen ska han säkert på affärn åxå.. Sen borde jag städa å rensa datan å höra av mig till familjen och en jävla massa borden.


Karln e tjurig som få åxå så han tog å for till Sthlm tidigt som fan imorse.. Fast jag klandrar honom inte. Jag vill åxå sticka ifrån allt.. kan dock bli lite svårt då en del problem följer med mig vart jag än sticker eftersom dom är just mina problem =(


Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Hoppas det löser sig för dig. Puss

2009-01-12 @ 21:36:09
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: GurriGurran

Jag hoppas också att allt löser sig! Jag finns alltid här, om du vill prata om något :) Puss love

2009-01-13 @ 13:14:34
URL: http://nogg.se/gurran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0