Nyår!

Huxflux så kom de 2 på samma gång och dom går inte att kommentera tror jag men skitsamma.. de funkar iaf (typ)

Blir ett kort uppdaterande inlägg..

Nyår fyllde Sarah år så runt 9 ungefär kom jag å Anna dit (till lokalen festen hölls i) efter att ha suttit och druckit lite hemma hos mig medan dom åt middag och sånt. När vi kom dit så hade några redan gått och Sarah hade öppnat presenter och blivit friad till!!!! Tyvärr missade vi detta men fick se videobevis av Andreas så de löste sig bra ändå :p
STORT grattis Sarah!
Jag är som skrivet ganska sjuk men de gick bra ändå, blev inte så sent.
Satt och spelade spel och gjorde lite tävlingar som va skitkul! Jag vann en utav dom riktigt stort :p de va kul.. Såga potatis!
12slaget fick jag pussa Anna då karln inte är hemma för tillfället men oh well :p  Nyår är Väldigt överskattat tycker jag!

Resten av veckan har jag varit sängliggandes i feber å skit och är inte riktigt bra än men nu orkar jag kliva upp iaf så det tar sig.. Igår satt jag och Anna hemma hos mig och mös (?) lite bara, eller rättare sagt, jag låg i sängen och Anna underhöll mig med spel på datan.

Ikväll gör jag inte mycket.. Har tagit mig en cider för sakens skull men de blir nog ett end där skulle jag tro och bara mysa istället eller nåt =)


Så mycke för ett kort å snabbt inlägg!


Kommentarer
Postat av: Gurrigurran

Hoppas fröken tillfrisknar mycket snart så att vi kan spela siingi, det kanske inte är nån höjdare att börja med det, så fort du blivit frisk. Men nu kan jag snart inte bärga mig längre :P "Människa se himlen nu, öppna hjärtat, känn dig fri." Vrålar lite smått

2009-01-04 @ 17:17:03
URL: http://nogg.se/gurran
Postat av: Anonym

jobbigt att vara sjuk!

2009-01-04 @ 22:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0