Stackars!

Hejj hopp här sitter jag nu igen..

Måste först säga GRATTIS till Annie och Andreas som väntar tillökning :D:D Jag är så glad för eran skull!

Igår kom karln hem ifrån Stockholm så igår var man glad och såg fram emot en mys å filmkväll med lite nya filmer jag införskaffat men de sket sig. Runt 8 somnar han och vaknar kanske 20 min senare och har riktigt riktigt ont i magen på vänster sida, han kryper till toa för att spy och jag springer mest runt och är förvirrad.. Undrar om de kan vara blindtarmen men vet inte ens om den sitter på vänster eller höger? Fick för mig vänster iaf då jag fått för mig att kicki har sitt ärr på vänster?! Stackarn ligger där på toagolvet halvnaken och kan inte röra sig å säger att vi måste åka på akuten. Så jag springer och hämtar kläder som jag får försöka dra på stackarn, utan att knäppa byxorna så halva rumpan var framme men de skiter man lätt i. känns inte grett å ta taxi så jag väcker pappa stackarn så han får skjutsa ner oss till akuten och där fick vi komma in i nåt sidorum så fort vi kom så han fick ta lite prover, och sköterskan sa att allting tyder på att han fått njursten. Då kan man tydligen inte sitta still å många kryper runt på golvet och gnyr som han gjorde :p Jag kände mig så taskig men de gick inte å hålla sig för skratt ibland.. Stackarn trodde ju han skulle dö medan han kröp runt där. Efter ett tag kom doktorn iaf å tog lite fler tester och så. Karim e tydligen lika spruträdd som mig så vi/jag satt å skämta om att han kanske får ta den i rumpan.. Och visst gjorde han de stackarn :P haha ni skulle sett minen. Han va nog på väg att springa ut genom dörren. Anyway efter mycke om å men å hit å dit så kom de fram att javisst var det njursten så nu har han fått medicin å grejjer å fick iaf åka hem inatt så de va skönt. Så mycket för att vilja ha en myskväll va :p Stackarn.

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Ojoj =/ Inte kul!! Hoppas det blir bra snart. Kan meddela att mitt "stora" ärr är på höger sida, men dom gick faktiskt in från båda sidorna så jag har ett litet på vänster sida också. Du hade halvrätt =) Jo, om mirrors också, kände du inte att du kunde skita på dig om du skulle kolla in i en spegel den kvällen? Jag tänkte va schysst att avråda dig från den filmen med tanke på ditt badrum. :P

Hälsa Karim att krya! Puss

2009-01-06 @ 12:20:42
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Annie

Tack gumman!

Förstår om det var lite svårt att hålla sig för skratt, skulle jag nog också haft! Hoppas han blir bra snart!

Pussar!

2009-01-06 @ 12:32:48
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Gurrigurran

Nej men fy! Stackars. Fyfan vad ont! Hoppas att han kryar på sig snabbt!!

2009-01-06 @ 18:53:29
URL: http://nogg.se/gurran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0