Eh?

Blir ett kort inlägg för jag e tänkt å lägga mig och läsa lite och ringa Ida å surra lite innan det blir för sent.

Det har blivit en fyradagars som heter duga! Trodde att jag var för gammal för det men jag förvånade mig själv! Skulle ha skrivit ett inlägg om det tidigare egentligen å berättat lite om det men ni överlever nog ;) Jag har haft riktigt roligt iaf.. Kom hem 7 på morronen och sov en och en halv timme och var lustigt nog jättepigg ändå. Fest hos ena grannen första dan, sen en annan granne andra dagen, tredje dagen i bil och sista dagen blev det fest hos lillebror med Singstar hela kvällen och det var hur roligt som helst. Man är ju inte direkt nån Celine men det gick bra iaf :p Mest jag, Linn och Josse som sjöng medans killarna tittade på :p Men några toner fick man höra iaf.

Till utmaningen då:
Gårdagens onyttiga fanns det inget av. Jag åt bara en skål med soppa på hela dagen vilket e onyttigt i sig iofs.
Idag är det enda onyttiga en Mer som inte ens var god.

Toodles

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Ja du måste verkligen lära dig att ÄTA! Helst fem mål om dagen!!! Men minst TRE! :)

2009-07-15 @ 16:52:45
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Annie

Grattis på namnsdagen sötis! Puss!

2009-07-19 @ 21:57:46
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag trodde inte du skulle tycka det var nå kul att leka med oss :/ Men om du vill så träffas vi gärna! :) Puss!

2009-07-22 @ 10:11:25
URL: http://annelie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0