RIP.

Gomorron govänner! Mor ringde nyss å väckte mig så nu e man uppe. Hade varit en bilolycka tidigt imorse i Borgvattnet där hon trodde att bror möjligtvis var med. Helikoptern hade fått hämta min kusin som var med Andreas tidigare på kvällen men vi vet inte om Andreas var med där då eller inte. Sjukhuset lämnar inte ut information eftersom han e myndig vilket låter lite udda när det gäller så pass olyckliga olyckor tycker man men så är det. Inge svar på mobilen heller så jag funderar på att lunka iväg till lägenheten för att kolla om han är hemma. Man är ju inte direkt körbar än. Men med tanke på hur fort rykten sprids (speciellt i våran släkt) så hade man nog hört nåt redan om han varit med.

Nån som tittade på minnesstunden för Michael Jackson förresten? Den var jättefin och hur sorglig som helst. Fick en chock när jag hörde att han hade gått bort. Har nog inte riktigt fattat det än heller. Väldigt tråkigt tycker jag.


        MJ

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Jag håller tummarna med dig!

Tyvärr såg jag inte MJ:s minnesstund. Men jag tycker också att det är tråkigt. Hörde att han hade gömt en massa låtar så hans barn kunde få lite pengar ifall han skulle gå bort.. vilket är otroligt fint gjort. Då har man kärlek att ge.

2009-07-11 @ 14:49:58
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Annie

Ja allt är bara fint! Evangeline är en liten vilde och härjar runt så man är alltid trött.. Men annars så! Puss!

2009-07-11 @ 21:42:16
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Kicki eller Pether

Du har blivit utmanad.. vågar du?? ;)

2009-07-12 @ 21:34:34
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0