Det var en gång...

En Sara som skötte bloggen (helt okej iaf :p) Sen hade hon en födelsedagsfest som var skitrolig, inte som förväntat och planerat men ändå rolig. Sminket och utklädnaden var roligast. MEN! Dagen efter så pajjade Annas kamera med alla bilder =( sniff sniff... Så jag har inte velat uppdatera ännu men nu fick de bli nog.. Har dock inte så mycket att berätta tror jag.. Allt rullar på som vanligt. Igår var jag till Kicki och hälsade på och vi fick besök av Sarah lite senare så vi satt och snacka lite skit och så :D Idag umgås jag med älsklingsAnna och ska väl kila in till Richard om ett tag och kanske träffa på Andreas och Nicklas ;) Ma fo si!


Jag och Michael när han kom och hälsade på ifrån Australien!!

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Vilken rolig bild! :D Du får hälsa att vi tycker att han ska komma snart igen.

TACK för igår.. det MÅSTE vi göra om snart!!

Har sagt åt Pether flera gånger nu att han ska skicka bilderna (som jag inte ens har sett än!)

Pusspuss

2009-03-03 @ 18:58:59
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Gurrigurran

Ja det var tråkigt med bilderna :( Buu.. Vi får göra en till fest, snart :D Hippie tema wiiie...

Jag älskar också bilden :) Saknar den krumeluren :( Tack för igår :D Jag ringr dig om ett tag jag :D Puss puss

2009-03-04 @ 08:28:53
URL: http://nogg.se/gurran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0