Hejhopp.

Nu sitter jag vid mosters data en sväng medan hon sitter i luren. Hade så tråkigt uppe hos mig så jag tänkte hälsa på en sväng. Tog med mig lite vänneravsnitt eftersom jag lovat henne att vi ska titta på alla säsonger =) älskar vänner!

Min älskade älskade sambo har förstört min fiiiiiiina lampa ifrån Ikea så jag tvingade honom att köpa en ny igår då han ändå hade ärenden till Sundsvall. så visst, han lubbar in där och efter mycket om och men hittar han den och köper en ny. Men, han hinner inte mer än hem till kompisen han sovit hos så har han pajjat den nya åxå. blääää.. Han skulle prova gå tillbaka med den trasiga idag så vi får väl se hur det går :p han brukar dock lyckas med det mesta. 

Annars finns väl inte så mycket att berätta skulle jag tro, tror inte ni vill läsa allt oviktigt och tråkigt babbel jag skulle kunna komma med om jag vände den sidan till :p
 
Robinson har börjat igen åxå.. jippiii.. Har saknat det i flera år så nu är jag glad. Jag är lite dokusåpanörd men Robinson e faktiskt skitbra bara man börjat titta. Nu väntar jag bara på Big Brother igen :p Och "miljonären" som skulle komma tillbaka till våren för sisådär 4 år sen men aldrig kom tillbaka?! Lite surt. Säkert Pontus Gårdingers fel.

anyway nu ska jag inte babbla nå mer.

Tjarrå

Kommentarer
Postat av: GurriGurran

Ja där kan man snacka om "Vänner" nörd :D

Stackars lampan då :( Hoppas att han får en ny..

Jodå det är babbel som är roligt :D Särskilt när man har tråkigt på jobbet.. Puss puss

2009-03-26 @ 15:59:44
URL: http://nogg.se/gurran
Postat av: Sarah

Jag tycker att du ska babbla på om allt! :)

2009-03-27 @ 00:24:06
URL: http://sarahburstroms.blogg.se/
Postat av: Bella

Vaaa?! Ska big brother börja igen? Då kommer jag o bli tv nööörd! :D

Vänner är så jävla bra, hur långt har ni kommit i säsongerna?

2009-03-27 @ 12:12:18
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Kicki eller Pether

"The Big Bang theory" DET är bra skit!!!!!!! :D

2009-03-27 @ 17:56:29
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0