Det var det.

Japp, äntligen är det fredag och helg. Barnvakten gick jättebra,hyrde några filmer och köpte lite gott så det blev en riktig myskväll.

Nu sitter jag uppe i Kläppe med mamma och Ivar, har hälsat på Andreas och dittan å dattan å ikväll blir det nog fest tror jag. Det skulle ju bli skitfint väder idag och varmast i hela Sverige men inte ser det lovande ut direkt. Värsta stormen här trots att det började så fint. Imorgon blir det middag och fest med de bästa så det kommer nog bli riktigt riktigt kul =) Jag längtar. 

Annars då, jo en resa mera söder till varmare ställen med mer sol så man blir lite brun. Inte länge kvar nu. Längtar till det åxå!! 

Nej nu har jag inte tid mer det här längre.

Tjing 

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Åh då vart man nyfiken.. undrar vart hon ska! Kanske har en liten gissning :)

2009-05-08 @ 19:11:43
URL: http://allahososs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0