Insomnia!

Nej men vet ni vad! Jag är fortfarande vaken. Jag är fortfarande inte trött, fan i mig inte ens lite seg? Hur är det ens fysiskt å psykiskt möjligt för mig som sover som folk? Jag har nu varit vaken i närmare 42 timmar och med andra ord nästan i 2 dygn och jag är inte ens utmattad???? Jag har betett mig konstigt åt idag visserligen, när klockan var halv 12 idag så gick jag fram och tillbaka i lägenheten och kunde för allt i världen inte förstå att det faktiskt är dag nu, det är ljust ute men det klickade ändå inte för mig. Helt sjuk känsla. Gick runt å svävade på moln kändes det som. Försökte lägga mig i sängen men huvudet sa bara nej nej nej det är dag fattar du väl. Upp med dig! Nu är klockhelvetet snart 5 och jag skulle inte haft någon aning om vad det var för dag om inte telefon fanns. Inte nog med att det är farligt och jobbigt å allt det där, det finns jävligt lite att göra på nätterna. Jag provade receptfria sömntabletter för några år sedan och jag inbillade mig iallafall att dom gjorde mig sömnig så nu får de bli örter eller tabletter eller vad som helst som kan hjälpa. Detta funkar inte.

Kommentarer
Postat av: yosh

jag har jättebra piller, kom upp och ta en sån ikväll så ska du se att du somnar skönt ^^ puss!

2009-09-16 @ 15:01:00
URL: http://www.nogg.se/yoshilajnen
Postat av: Annie

Gud va jobbigt för dig gumman! :( Hoppas tabletter eller örter funkar! MÅSTE ses snart! Puss!

2009-09-16 @ 16:36:44
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: AnnaSolros

Önskar dig lycka till <3

2009-09-16 @ 16:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0