Tidsfördriv!

PERSONLIGT

Namn - Sara
Hemstad - Östersund
Ögonfärg - Blågrå
Hårfärg - Diverse
Längd - 160 cm
Högerhänt/vänsterhänt - Högerhänt
Skostorlek - 35-36
Skor idag - Barfota
Mål för året - Hemligt 
Mest använda fras på msn - Haha
Det första du tänker på när du vaknar - Vad är klockan?
Mest saknade minnet - Skoltiden


FAVORIT

Färg - Svart å blå 
Mat - Ivars köttgryta 
Sport - På tvn? Friidrott lr Fotboll
Djur - Katt
Glass - Piggelin
Affär - 
Sallad - Vanlig sallad med gurka, tomat, paprika å ost
Skådespelare - Många
Nummer - 7
Årstid - Höst


VÄNNER & LIVET

Vad vill du bli när du blir stor - Oj om jag det säkert visste. Volontärarbetare i Afrika troligen
Hur vill du dö - Usch jag vet inte, lugnt somna in eller i sömnen 
Vem av dina vänner är mest lik dig - Hmm Anna eller Sarah 
Vem är mest högljudd -
Vem får dig mest att skratta - Pappa eller Simonkusin
Vem har du känt längst - Anna
Vem är blygast - Jag
När grät du mest - Hmm är inte säker 
Bästa känslan - När man känner att man har gjort en god gärning för någon
Värsta känslan - Svek
Vart vill du bo i framtiden - Ett hus i USA och ett hus i Östersund 
Hur länge tror du att du kommer leva - Jag tror att jag kommer att bli runt 75-80 år


HAR DU NÅGONSIN

Varit kär - Ja
Moonat nån - Ja
Rymt hemifrån - Ja
Föreställt dig ditt ragg naken - Nee så snuskig e jag inte :p
Tänkt på självmord - Ja
Sovit utomhus - Ja
Gråtit i skolan - Ja
Velat bli modell - Nej
Varit otrogen - Ja
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Massor
Sett en död människa - Nej
Druckit alkohol - Ja
Använt droger - Ja
Ätit sushi - Nej.
Varit på scen - Ja
Snattat - Ja
Retats - Jadå småretas e kul ibland. Inte mobbas däremot
Blivit nerslagen - Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0