Dagen efter...

Jajjemen!

Igårkväll blev mycket lyckad. Sjukt trevligt folk och jag är redan inbjuden till nästa fest så jag måste ha gjort nånting rätt. Jag förtjänar att vara bakis men är jag det?! Icke. Känns inte ens att jag druckit och utan att ljuga så har jag aldrig i hela mitt liv varit så full. Ujuj.

Började med lite drinkar och singstar och sånt hemma hos mig som en liten förfest, sen fick vi skjuts ut till Valla där festen skulle hålla hus. Alla hade inte kommit då vi var relativt tidiga men folk rullade in titt som tätt å till slut var alla där. Så vi satt och surrade å sjöng å spelade lite kort å sånt därnt vanligt. Sen blev det taxi in till G3 där festen fortsatte. Det var ganska mycke folk å mer å mer blev det. Satt mest vid ett bord och surrade. Sen kom familj å vänner, å Peppe bråka med vakten så vart han försvann vet jag inte riktigt, polisen kom kanske. Jahopp, å klockan tickade och blev till slut 2 så man började lulla sig utåt å pratade med folk. Sen försvann Yoshi över gatan å pratade i telefon å sen kom vi bort från varandra på nåt sätt så jag ska väl ringa å kolla vad som hände. Men en riktigt rolig kväll var det iallafall!


Tjing

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Kul,kul :) Hoppas vi ses snart åh.

2009-09-05 @ 22:21:30
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: yosh

Tack för en som vanligt underbart rolig kväll gums =)

2009-09-07 @ 12:19:14
URL: http://www.nogg.se/yoshilajnen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0