Bottaaa.

Japp, nu var de ett tag sen som vanligt. Men de verkar inte va alltför många som läser längre och då blir de bara drygt. Men jag försöker väl. Har ganska mycke som hänt men verkligen inte tid just nu att uppdatera så jag vet inte varför jag gör de egentligen :p Får väl komma tillbaka nån dag senare å görat. Sitter iaf i Växjö nu och myser men ska väl leta mig hemåt om en sisådär vecka eller nåt. Har inte bestämt än. varit här i 3 veckor iaf. Så skönt att komma bort lite och träffa nya människor.


Äsch då, jag återkommer.

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-14 @ 18:05:46
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0