Älskade Östersund!

Jahopp.. Då var man hemma i härliga Östersund igen. Varmt här med men inte lika kvavt som vi haft det i Smålandia. En fågel viskade dock i mitt öra att finvädret vi hade där nere skulle ta sig hit upp till veckan så vi får väl se hur länge till jag lever. Hemresan var intressant men det gick alldeles utmärkt eftersom jag hade min kära kusin med mig. Tog runt 11 timmar men tiden gick fort som den oftast gör, iaf för mig som gillar att åka bil. Jag och kusin tog till spriten där på söndagskvällen och de blev riktigt roligt, speciellt där nån gång på kvällskvisten då jag hör världens duns innefrån köket där kusin tydligen hade disco för sig själv hahaha. Idag har vi varit ute och småraggat lite och blåst iväg på boa en snabbis. På fredag kör stråket igång åxå woohoo.

Ikväll blir de lite bus så de borde åxå bli roligt.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0