Släkten är värst!

Jaa sikken dag det har varit idag. Vaknade strax efter 8 och det var så svalt och skönt ute. Har ju varit sjuuukt varmt här i Småland sen vi kom så alla fönster i hela huset har varit öppna. Satt oss i bilen på väg till Eksjö för att handla och skubba in på boa lite snabbt och Ida hade nå ärenden å fixa åxå. Alla satt glada och goa i bilen och stojjade. Sen på vägen hem bröt helvetet lös. Det blev skrik och bråk å kändes lite som att alla bråkade med alla även om de inte riktigt var så. Jag har nog aldrig tappat fattningen på de där sättet förut men nu blev jag så jävla arg att jag inte kunde hålla mig. Så stämningen har varit lite sådär nu å några timmar, och våran resa hem blir av nu på söndag istället för på onsdag som tänkt. Ullared får vänta till en annan gång och likaså festen vi hade tänkt ha i helgen. Just nu e jag så arg att ja vet varken ut eller in. Sitter inne på rummet för de är väl de enda säkra stället ifrån tigrarna som bara väntar på att få attackera här utanför... nej usch fy och tvi!

Fortfarande varmt här men idag blåser de lite och imorrn tror jag tom att vi skulle få lite regn. (håller alla tummar och tår) Ida pös precis iväg för att hämta lite glömda kläder hos en kompis och jag ska lägga mig å vila å lugna ner mig en sväng tror jag. Ikväll tar både jag och Ida till spriten för de känns som de enda rätta :p

Annars då... Vet inte om jag har sådär överdrivet mycket att berätta egentligen. Hinner glömma mellan gångerna som vanligt. Men blir inte så att man sitter så mycket vid datorn nu när man är på "semester" Men som sagt iaf så blir det hemgång på söndag nån gång.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Annie

Haha jag skulle ha betalat för att få se megabråket! ;) Inte för mycket sprit nu gumman! Längtar tills vi kan ses och prata. Puss!

2010-07-16 @ 20:18:37
URL: http://annelie86.blogg.se/
Postat av: Kicki

Kul med lite uppdatering iaf :) Tråkigt med bråk bara :/ Puss

2010-07-18 @ 15:02:14
URL: http://ekogatan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0