Lever jag?! Ja jo de gör jag!

Är det dags att uppdatera kanske eller helt strunta i skiten?! Har ju inte så mycket att skriva ändå, å vissa saker undviker man. Men vi provar så länge iaf så får vi se.

Ikväll är det Eurovision finalen vilket brukar va heligt för mig men i år är det ju bara skit med nästan! Dom få låtar jag har tyckt om gick inte ens till finalen så de kanske visar vilken musiksmak man har egentligen. Känns som att Azerbaijan kommer ta hem detta dock så det ska väl bli spännande å se hur det går. Trist att inte Anna gick vidare, även om jag inte direkt älskade låten var den iaf mycket bättre än många andra.

Äntligen är Ida hemma i Småland igen åxå! Så i sommar är de tänkt att vi ska träffas å hitta på lite bus å sen förhoppningsvis blir det yran åxå =) wiiiee! Ett tag sen jag träffade henne nu. Nyårsafton å vi båda va fullare än fullast, mest Ida dock ;) haha

Nee nu blir det tv.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0