Soliga måndag!

Jaa idag är det måndag och grymt fint väder! Det är så skönt! Annars brukar jag va ganska snabb med att klaga på solen men idag e jag glad och pigg och det har varit så skönt att vara ute å ränna lite. Varit ut på Frösön och hälsat på faffa å ludde en sväng och åkt å hälsat på moster å Isabelle på jobbet. Hunnit med affärn och lite annat dittan å dattan så nu känner jag mig lite halvduktig. Lurar på att sätta mig ute på balkongen med en bok å få lite sol på mig, ser ju ut som ett spöke.

Igår var det morsdag åxå så då bidde de midda hos momma med halva släkten kändes de som men det var trevligt ändå. Träffas ju inte så ofta numera. Hälsade på tant Lisa en sväng med Mia och Johan åxå där det blev mycket prat om förr i tiden men de brukar väl kunna vara så med de äldre :p

Nää nog för idag!

Kommentarer
Postat av: Bella

Nog är de på tiden att du ha uppdaterat :p fortsätt mä de nu :p

2010-06-20 @ 13:08:56
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0